Primaria Municipiului Timisoara anunta scoaterea la concurs a 5 posturi vacante in cadrul institutiei, destinate profesionistilor cu experienta dar si tinerilor aflati la inceput de cariera, care doresc sa contribuie la imbunatatirea serviciilor publice oferite cetatenilor.
Posturile scoase la concurs sunt pe perioada nedeterminata, cu o durata a timpului de munca de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana, si sunt disponibile in urmatoarele departamente:
- Compartimentul Autorizatii de Construire si Certificate de Urbanism Zona de Nord, Directia de Autorizari si Control (Consilier, clasa I, gradul profesional superior) si
Compartimentul Autorizatii de Construire si Certificate de Urbanism Zona Centrala, Zone de Construire Protejate – Directia de Autorizari si Control (Consilier, clasa I, gradul profesional debutant).
Perioada de depunere a dosarelor pentru aceste posturi este 14 ianuarie – 3 februarie, iar proba scrisa va avea loc in data de 13 februarie 2025.
- Serviciul Management Organizational (Consilier, clasa I, gradul profesional superior),
Compartimentul Banca de date Urbana. GIS Control (Consilier, clasa I, gradul profesional asistent) si
Serviciul Autorizare Activitati Comerciale si Publicitate (Consilier, clasa I, gradul profesional superior).
Perioada de depunere a dosarelor pentru aceste posturi este 15 ianuarie – 3 februarie, iar proba scrisa va avea loc in data de 17 februarie 2025.
Dosarele se depun fizic la sediul Primariei Timisoara, Bulevardul C.D. Loga, nr. 1, parter, camera 7.
Detalii despre cerinte, atributiile posturilor si modalitatea de depunere a dosarului sunt disponibile aici.
(Primaria Timisoara, Serviciul Comunicare)