Brand-ul cu cea mai indelungata traditie din portofoliul Ursus Breweries, Timisoreana, anunta continuarea parteneriatului inceput in 2006 cu Federatia Romana de Fotbal pentru Cupa Romaniei. Astfel, Timisoreana duce povestea fotbalului romanesc mai departe alaturi de Cupa Romaniei si continua, de peste 16 ani, sa fie aproape de suporterii din toata tara la cele mai memorabile meciuri.
„Timisoreana, berea cea mai iubita de romani, duce mai departe povestea fotbalului romanesc, sustinand Cupa Romaniei.
Am ales sa continuam acest parteneriat din pasiune pentru sportul rege, dar si din apreciere pentru milioanele de fani care isi sustin neobosit echipele preferate, la bine si la greu. Pentru Timisoreana, ei reprezinta o forta a binelui alaturi de care suntem onorati sa ne aflam”, a declarat Iulia Andresoiu, vicepresedinte Marketing Ursus Breweries.
„Timisoreana, un brand autohton cu o reputatie deosebita, este unul dintre cei mai mari sustinatori ai fotbalului romanesc, un partener de traditie. Pentru noi este o recunoastere a unei relatii de parteneriat cu un prieten vechi, cu un sustinator al fotbalului. Timisoreana intelege fotbalul si suporterii si impartaseste valorile pe care le promoveaza Federatia Romana de Fotbal.
Este o bucurie ca acest parteneriat va continua, dupa ce Cupa Romaniei a fost reinventata, prin acest nou format competitional, modern, mult mai atractiv si mai dinamic, avand ca scop si imbunatatirea nivelului de joc si intarirea relatiei cluburilor cu proprii suporteri.
Timisoreana va contribui in continuare la cresterea acestei competitii de traditie in anii urmatori alaturi de cluburile participante si suporterii acestora”, a spus Razvan Burleanu, presedintele Federatiei Romane de Fotbal.
Timisoreana, berea cu cea mai indelungata traditie in Romania, uneste gusturile romanilor de peste 300 de ani. Pentru Timisoreana, suporterii sunt vector al binelui din fotbal, iar la fiecare meci sunt milioane de romani care urmaresc cu pasiune spectacolul oferit de echipele preferate.
In ultimii ani, Timisoreana a desfasurat o serie de campanii menite sa aduca fotbalul mai aproape de suporterii romani precum „Meciul de Legenda” (2010, 2014, 2015), „Impreuna traim fotbal” (2019) si „Cupa Suporterilor” (2021), toate strans legate de sustinerea Cupei Romaniei. (I.P.)