Generalul (r) Dorel Gradinaru, directorul general al Aeroportului International Timisoara, ne-a trimis un comunicat de presa in care atrage atentia ca, in curand, societatea va ramane fara director general, intrucat sedinta Consiliului de Administratie in care ar fi trebuit numit un nou director, sau prelungit mandatul actualului director, nu a avut loc din lipsa de cvorum.
„Faptul ca mi s-a cerut sa demisionez fara motivatie de la conducerea Aeroportului International Timisoara, nu inseamna pentru mine o pierdere a locului de munca, doar regretul ca nu am putut finaliza amplele proiecte derulate in ultimele 18 luni”, spune Dorel Gradinaru in comunicatul sau, cu o usoara nostalgie manageriala, neuitand sa puncteze conflictul sau cu ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.
Iata comunicatul primit la redactie:
“Dupa doua incercari de convocare a Consiliului de Administratie al aeroportului, sedinta CA nu a mai avut loc din lipsa de cvorum, desi pe ordinea de zi se aflau, printre punctele de lucru, doua subiecte relevante pentru managementul societatii:
- numirea directorului general;
dezbaterea raportului de Audit al Autoritatii Aeronautice Civile Romane referitor la anumite neconformitati cu privire la masurile imediate de siguranta pe Aeroportul International Timisoara ”Traian Vuia”.
Precizez ca pentru indeplinirea conditiilor de cvorum este nevoie de prezenta in sedintele CA a doua treimi din numarul membrilor Consiliului de Administratie, numar care nu a fost indeplinit.
Prin aceasta stratagema de neindeplinire a conditiilor de cvorum se doreste readucerea la conducerea AIT a unui sistem de management incompetent, care a fost practicat inainte de venirea mea la conducerea aeoportului, o incompetenta a vechii conduceri confirmata prin raportul Curtii de Conturi (care poate fi consultat la cerere).
Faptul ca mi s-a cerut sa demisionez fara motivatie de la conducerea Aeroportului International Timisoara, nu inseamna pentru mine o pierdere a locului de munca, doar regretul ca nu am putut finaliza amplele proiecte derulate in ultimele 18 luni, proiecte din care ar fi rezultat beneficii concrete, intr-o perioada de 2-3 ani, astfel incat aeroportul sa beneficieze de o crestere spectaculoasa, demna de un aeroport international cum este cel de la Timisoara.
Dezvoltarea exploziva a portii de vest a Romaniei ar fi impulsionat si celelalte entitati care au legatura cu aeroportul si, in final, ar fi determinat o dezvoltare ampla a intregii zone in care este amplasat aeroportul, cu toate functiunile asociate activitatilor aeroportuare.
In toata aceasta perioada, de cand m-am aflat la conducerea aeroportului, din iulie 2020 si pana in prezent, am gestionat in mod corect bugetul institutiei, fara a permite nimanui sa aduca prejudicii financiare acesteia.
Vreau sa precizez ca in aceasta perioada am reusit sa deblochez la nivelul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii procedura privind concesiunea de lucrari in baza prevederilor legii 100/2016 care sta la baza unei investitii estimate la minim 100 mil. euro, aceasta procedura fiind pentru prima data aplicata in Romania. De asemenea, tot pentru prima data in ultimii 8 – 9 ani exista la nivel de concept o solutie de finantare cu 50 mil. euro pentru modernizarea si extinderea suprafetei de miscare a aeronavelor. Proiectul initiat solutioneaza toate aspectele clamate de Autoritatea Aeronautica Civila Romana incepand cu 2014 si va creste substantial interesul tuturor companiilor aeriene pentru acest aeroport.
Pana in ultima zi a mandatului, sunt onorat sa conduc aeroportul international al capitalei Banatului, sa lucrez si sa fiu inconjurat de oameni de buna credinta.
Doresc ca nasterea Domnului sa insemne si revenirea la o viata normala de care oamenii au uitat.
Inchei prin a va dori tuturor Sarbatori fericite, alaturi de cei apropiati, mult bine pentru viitor si sa ne vedem cu speranta revenirii la relatii normale in societatea romaneasca.” (I.P.)
MW.e Grindeanu…hot ordinar