Sotii Brigitte si Florin Pastrama au fost pusi sub control judiciar pentru 60 de zile, in dosarul mastilor „de fite” vandute cu sigla unor marci celebre, desi erau chinezarii contrafacute. Cei doi au fost audiati timp de 5 ore la sediul DNA, dar nu au vrut sa declare nimic.
Intre timp, ies la iveala si „victimele” stupide ale escrocheriei puse la cale de sotii Pastrama. Una dintre ele Oana Roman, fiica fostului prim-ministru Petre Roman.
Pe 29 octombrie 2020, site-ul Retetesivedete.ro anunta: „Oana Roman face reclama mastilor «de firma» vandute de Brigitte Pastrama”.
Oana Roman: „Sunt super-fashion si super-usoare si se respira super-bine in ele. Sunt mega-incantata”
Stirea de pe site-ul citat suna astfel: „Oana Roman e super incantata. Si-a cumparat, la reducere, masti «Gucci» si altele «de firma» de la magazinul lui Brigitte Pastrama. Diva de la Timisoara a prins momentul si a lansat o afacere cu «masti de firma», dar aceasta nu merge grozav, asa ca, la scurt timp dupa ce a pornit afacerea, a facut si primele discount-uri.
Luni, Oana Roman a facut reclama mastilor «de firma» vandute de Brigitte Pastrama, intr-un story, in masina. “Am cautat de-a lungul pandemiei niste masti pe care sa le pot spala si schimba si care sa-mi stea bine pe fata si sa nu ma deranjeze si le-am gasit in final la Masti de firma. Sunt si super-fashion si super-usoare si se respira super-bine in ele. Sunt mega-incantata», dezvaluie Oana Roman, care spune ca detine mai multe modele si ca e fericita ca acestea au un pret »foarte bun»”.
In cazul Oanei Roman, sunt doua variante:
- fie a fost tepuita de sotii Pastrama si a cumparat mai multe masti, din „mai multe modele”, care, fiind contrafacute, nu i-au asigurat protectie anti-Covid;
fie a avut un blat cu sotii Pastrama pentru a le promova mastile contrafacute.
„Acestea sunt modele contrafacute”
Site-ul Retetesivedete.ro facea cateva precizari importante inca din octombrie 2020, atragand atentia ca mastile vandute de Brigitte Pastrama – fosta Brigitte Sfat, fosta puscariasa, fosta sotie a ex-tenismenului Ilie Nastase – sunt contrafacute!
„Pana acum, Vuitton a lansat o viziera protectiva de lux, nicidecum masti de protectie.
De asemenea, Kering, compania care detine brandurile Gucci, Saint Laurent si Balenciaga, a anuntat ca acestea vor produce masti chirurgicale, pentru a veni in spirjinul medicilor care lupta cu pandemia. Nu a fost vorba insa de masti «branduite» cu logo-ul firmei.
Pana acum, doar Burberry, casa de moda britanica care produce haine, parfumuri si accesorii de lux, a lansat o colectie de masti de protectie pentru fata, ceea ce constituie un prim pas al unui designer major de fashion in noul segment de moda urbana a mastilor anti-Covid-19, scrie The Guardian, care da si pretul acesteia: 90 de lire sterline.
Desi imagini cu masti Chanel, Gucci si Louis Vuitton au umplut retelele de socializare, acestea sunt de fapt modele contrafacute.”
A purtat si Brigitte chinezaria contrafacuta, ca sa-si sporeasca vanzarea
Brigitte Sfat-Nastase-Pastrama isi promova mastile „de firma” purtandu-le chiar ea in public, ca s-o vada reporterii de cancanuri, s-o pozeze si s-o dea la ziar. Si chiar i-a iesit stratagema!
Pe 2 noiembrie 2020, Replicaonline.ro scria: „Fotoreporterii au surprins-o pe Brigitte Pastrama (44 de ani) alaturi de sotul ei, Florin, in timp ce se intoarceau de la cumparaturi. La tinuta colorata, balenciaga, bruneta a asortat o masca pe masura, tot de firma. Masca Louis Vuitton costa 70 de lei”.
Si pac si poza cu masca „de fite”!
Cauta cumparatori prin Instagram
Pe 18 noiembrie 2020, Brigitte Pastrama tragea tare si agramat pe Instagram: „www.mastidefirma.ro cele mai frumoase masti, brandurile tale favorite, le gasesti pe www.mastidefirma.ro , este situl meu , si mastile au preturi de la 14,5 lei la 49,9 lei”.
Fuga dupa audienta a publicatiilor tabloide (specializate in pseudo-vedete) a ajutat-o pe fosta nevasta a lui Ilie Nastase sa-si promoveze afacerea ilegala.
Pe 3 decembrie 2020, Click.ro titra: „Brigitte Pastrama face afaceri cu masti de firma. Cat costa una”.
Iar din text aflam: „Daca virusul ii tine pe loc afacerea cu locul de joaca, Magic Castle, Brigitte Pastrama se reprofileaza. Bruneta este inventiva, asa ca a profitat de situatia actuala si a decis sa isi faca un business cu masti. De mai bine de doua luni, sotia lui Florin Pastrama isi face super reclama pe retelele de socializare cu masti de protectie. «Masti textile cu brand – 70 lei, masti de gura pentru restaurante si saloane – 21 lei», a scris Brigitte in dreptul imaginilor. Pe site-ul www.mastidefirma.ro, Brigitte si sotul ei, Florin Pastrama, au devenit modele si fac reclama la propriile masti. Dar nu orice fel de masti, ci inscriptionate cu Gucci sau Louis Vuitton. Pentru ca e perioada reducerilor, de la 70 de lei, acestea se vand cu 49 de lei!”
„E mai usor sa prostiti lumea decat sa puneti osul la munca! Oare sunt fraieri care cumpara?”
Pe 4 decembrie 2020, Barikada.ro titra: „Brigitte si Florin Pastrama vand masti de firma inscriptionate cu Fendi, Gucci si Louis Vuitton. Fanii sunt revoltati”.
Stirea atragea atentia ca e ceva in neregula cu afacerea sotilor Pastrama.
„Brigitte Pastrama s-a lansat pe piata mastilor de protectie. Ea si-a anuntat amicii si fanii ca pot cumpara masti de protectie de la magazinul ei online.
«Masti textile cu brand – 70 lei, masti de gura pentru restaurante si saloane – 21 lei», a postat Brigitte pe retelele de socializare. Pe site sunt 5 produse, printre care si o masca de filtrare a particulelor, la 12 lei.
Brigitte si sotul ei, Florin Pastrama, au devenit modele si fac reclama la propriile masti inscriptionate cu Fendi, Gucci sau Louis Vuitton.
«70 lei? E mai usor sa prostiti lumea decat sa puneti osul la munca!… Oare sunt fraieri care cumpara?… Mastile trebuie sa aiba filtru de protectie, fraierilor, nu din material textil… De ce sunt de firma? Ce brand sunt?», au reactionat internautii, nemultumiti de preturile exagerate.
Pentru ca e perioada reducerilor, de la 70 de lei, acestea se vand cu 49 de lei!” (I.P.)
Sursa: Ziaristii.com