In aceasta primavara, Romania, Serbia si Ungaria vor descoperi ceea ce timisorenii stiu deja: cel mai bun moment pentru a vizita Timisoara este primavara. Si nu doar datorita temperaturilor perfecte sau a deschiderii sezonului teraselor, ci mai ales pentru spectacolul naturii.
Visit Timisoara, organizatia de promovare a orasului, lanseaza „Timisoara inflorita / Timisoara in Bloom”, o campanie care invita turistii sa exploreze orasul prin intermediul unui calendar al infloririlor si al unor trasee tematice spectaculoase.
Campania propune patru trasee de vizitare, care ghideaza turistii spre cele mai instagramabile locuri din oras: Sakura la Timisoara (traseu de 1km, cu ciresi japonezi si pruni rosii, ideal in lunile martie-aprilie), La lalelele din centru (traseu de 1,2km, cu lalele si pansele, ideal in lunile martie-aprilie), Gradinile fermecate (traseu de 1km, cu lalele, pansele, magnolii, glicena, azalee, hortensii, trandafiri, ideal in lunile martie-mai), Marele tur al florilor (traseu de 4km, cu pruni rosii, ciresi japonezi, magnolii, lalele, pansele, glicena, azalee, ideal in lunile martie-aprilie).
Toate aceste trasee sunt disponibile online, pe www.visit-timisoara.com/ro/in-bloom, alaturi de oferte exclusive de cazare pentru turisti, multe dintre ele valabile si de Paste. In plus, suveniruri inspirate de campanie pot fi gasite la magazinul oficial de suveniruri al Timisoarei de pe str. Alba Iulia, langa Infocentrul Turistic.
„Timisoara inflorita este cea mai frumoasa imagine a orasului. Vom vorbi in trei tari si in trei limbi despre farmecul parcurilor si gradinilor noastre si le vom spune tuturor sa vina sa vada, sa filmeze, sa posteze frumusetea orasului nostru”, anunta Laura Boldovici, directoarea Visit Timisoara.
Campania este realizata cu sprijinul Municipiului Timisoara si Horticultura SA, iar catalogul intocmit de Visit Timisoara include informatii despre perioada de inflorire, adrese si harti pentru cele mai spectaculoase specii de flori din oras, ingrijite de Horticultura si Iulius Gardens. (Organizatia de Management al Destinatiei Timisoara)