Black Friday: Cumparaturi de aproape 900 milioane de lei, de pe eMAG, intr-o singura zi / Carnea de porc, la mare cautare, fiind comandate peste 53 de tone

Carne de porc, aur, masini, dar si nopti de cazare la preturi promotionale. Asta au comandat romanii de Black Friday. Potrivit unuia dintre cei mai mari vanzatori online, clientii au preferat sa plateasca cu cardul, iar aproape un sfert au ales achizitia in rate.


A 14-a editie de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, cand peste 647.000 de clienti au comandat 3,2 milioane de produse in valoare totala de 896 milioane de lei, in crestere de 22% fata de anul trecut, cu mult peste estimarile initiale.

Cei 13.200 de selleri din Marketplace, care au avut oferte in eveniment, au inregistrat vanzari cu 30% mai mari fata de editia de anul trecut. In aceasta zi a fost atins si un nou record al clientilor care au activ un abonament Genius, cu livrari nelimitate gratuite si oferte exclusive, care a ajuns la un milion de utilizatori in Romania.

Diversitatea mare de oferte la cele mai mici preturi din an a mentinut interesul crescut al clientilor pentru cumparaturi pe parcursul intregii zile. Rezultatele acestei editii confirma tendintele identificate in studiile recente, care arata ca tot mai multi consumatori isi pregatesc bugete mai mari si chiar amana unele achizitii pentru Black Friday pentru a beneficia de cele mai bune oferte din an atat pentru bunuri de folosinta indelungata, cat si pentru bunuri necesare zi cu zi. Multi dintre clienti au profitat si de solutiile flexibile de plata puse la dispozitie de eMAG, iar 24% din vanzari au fost realizate prin MyWallet si prin celelalte servicii de plata oferite de partenerii eMAG.

“Black Friday este un moment foarte asteptat de romani, iar rezultatele din acest an confirma acest lucru. Clientii se pregatesc din timp, isi planifica cumparaturile si aleg cele mai bune oferte in momentul in care iau decizia de achizitie.

Implicarea activa a comerciantilor din Marketplace, care au adus un numar mai mare de oferte la cele mai bune preturi din an si optiunile flexibile de plata si livrare au raspuns nevoilor oamenilor si au mentinut interesul la cote ridicate pana tarziu in noapte”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Majoritatea clientilor au preferat plata cu cardul: 73,35% dintre comenzi au fost achitate cu cardul online, confirmand inca o data preferinta pentru metode de plata simple si sigure.

Aproape 24% dintre vanzari au fost achitate prin My Wallet sau prin multiplele solutii de creditare disponibile: plata in 4 sau 6 rate fara dobanda direct din contul eMAG sau in pana la 40 de rate cu dobanda zero cu cardurile de credit ale bancilor partenere.

Metoda preferata de livrare este la locker: aproape 81% dintre comenzi au fost plasate la locker in localitatile in care serviciul este disponibil.

Achizitii speciale: Printre produsele speciale comandate anul acesta s-au numarat 2.500 de nopti de cazare, 4.000 vouchere de bilete de avion, 19 automobile, dar si 53 de tone de carne de porc si 2.300 de servicii de sanatate.

Top categorii de produse comandate:

Produse cosmetice, suplimente si ingrijire personala: 615.000

Bauturi, bacanie, hrana pentru animale si curatenie: 706.000

Jucarii si articole pentru copii: 399.000

Laptopuri, IT, birotica si papetarie: 144.000

TV, audio-video, gaming si carti: 98.000

Electrocasnice mici: 162.000

Fashion si sport: 113.000

Mobila si casa: 210.000

Clientii care au plasat cele mai mari comenzi ca valoare sunt din Bucuresti, urmati de cei din Constanta, Dolj, Bihor si Giurgiu.

Infiintata in 2001, eMAG este un pionier al pietei de comert online, prezent in Romania, Ungaria si Bulgaria. Cu o gama de produse in continua crestere pe care le pune la dispozitia clientilor impreuna cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate cauta si comanda orice, oricand si oriunde. (I.P.)

Leave a Reply