Lefties si Iulius Town Timisoara, premiate pentru “Cea mai mare tranzactie de leasing in retail”, de anul acesta, din Romania (P)

Iulius Town Timisoara, proiectul mixed-use cu cea mai mare suprafata de retail din Romania, a fost premiat, recent, de profesionistii din industria de profil. In cadrul Galei „SEE Property Forum Awards for 2024″, care a avut loc la Bucuresti, compania IULIUS a primit recunoastere pentru parteneriatul incheiat cu brandul Lefties, desemnat „Cea mai mare tranzactie de leasing in retail”, de anul acesta, din Romania.


Lefties, brand din Grupul Inditex, a inaugurat in luna octombrie, in proiectul mixed-use Iulius Town Timisoara, al treilea sau magazin din Romania, pe o suprafata de 5.000 de mp. Iulius Town este singura dezvoltare comerciala din tara care integreaza toate brandurile grupului spaniol: ZARA, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, ZARA Home si Lefties.

Gala „SEE Property Forum Awards for 2024″ este organizata, anual, de Property Forum, lider in domeniul evenimentelor si conferintelor imobiliare din Europa Centrala si de Est, cu peste 10 ani de experienta. Castigatorii fiecarei categorii au fost selectati de un juriu format din principalii jucatori din industria real estate din Romania.

Premiile, care celebreaza cele mai bune proiecte, cele mai impactante tranzactii si cele mai inspirationale personalitati ale pietei romanesti, au fost decernate in cadrul galei de la Bucuresti, pe 22 octombrie.

Iulius Town Timisoara reprezinta cel mai mare proiect comercial din Romania, cu aproximativ 190.000 mp inchiriabili, dintre care peste 108.000 mp suprafata de retail.

Este, de asemenea, un reper pentru Romania si peste hotare, prin sinergia intre retail, office, parc si infrastructura publica. Proiectul a raspuns unor nevoi reale de birouri premium, branduri high-end si destinatii de entertainment in zona de vest a tarii, functiuni care faciliteaza viata cotidiana si recreerea in natura.

Componenta de retail include: 450 dintre cele mai renumite branduri, dar si concepte ale antreprenorilor si producatorilor locali; cea mai variata oferta de food & beverage din Romania – 58 de restaurante si cafenele; cinema VIP; cel mai mare fitness club din tara; centru de evenimente si conferinte; gradinita cu predare in limba engleza si curriculum britanic; scoala de muzica; hub medical si numeroase servicii utile.

Iulius Town s-a impus si drept centrul de afaceri al regiunii, cu patru cladiri office verzi, construite si operate dupa principii sustenabile. In total, 80.000 mp de spatii de birouri premium, sediu al peste 65 de companii multinationale, cu mai mult de 11.000 de angajati.

Facilitatile oferite sunt amplificate de parcul din inima ansamblului, devenit una dintre atractiile principale ale orasului prin peisajul reconfortant, numeroasele evenimente gazduite si diversitatea optiunilor de petrecere a timpului liber in natura.

Proiectul este un magnet pentru locuitorii din regiune si pentru publicul din Serbia si Ungaria, care obisnuieste sa vina aici pentru cumparaturi si relaxare.

(Iulius Town, Departament PR)

Leave a Reply