Consiliul Judetean Timis a lansat in sistemul de achizitii publice procedura de licitatie in vederea desemnarii firmei care se va ocupa de demolarea stadionului „Dan Paltinisanu”.
Demersul este posibil in urma definitivarii documentatiilor aferente, prin obtinerea Hotararii de Guvern de demolare si a Autorizatiei de desfiintare nr. 581 din 5.09.2024 emisa de Municipiul Timisoara.
Proiectul de „Desfiintare constructii existente – stadion «Dan Paltinisanu»” include demolarea cladirilor care au fost folosite drept birouri, vestiare, tribune si case de bilete. Vor fi dezafectate instalatia de nocturna, copertina si tunelul de acces spre teren, imprejmuirea exterioara si se va igienizarea intregul perimetru in asteptarea ridicarii viitorului stadion.
„Ridicarea noului stadion este unul dintre obiectivele majore ale judetului nostru si vreau sa subliniez ca, desi se discuta de mai multa vreme, pasi concreti administrativi s-au facut doar incepand cu 2021. Am reusit sa depasim toate franele puse proiectului, iar acum putem lansa licitatia de demolare. Daca, in final, este castigator cetateanul, atunci vom reusi”, a declarat presedintele CJ Timis, Alin Nica.
Conform devizului general inaintat de proiectant, valoarea estimata pentru executia lucrarilor de demolare este de 19.961.600,00 lei fara TVA, respectiv 23.754.304,00 lei cu TVA inclus, avand ca sursa bugetul propriu. Termenul de depunere a ofertelor este 30 septembrie 2024, ora 15:00.
In prezent, pentru anul 2024, tinand cont de etapa in care se afla documentatia, in bugetul judetean a fost aprobata suma de un milion de lei urmand ca, de anul viitor, pe masura ce se va intra in etapa propriu-zisa de executie, sa se identifice si sa se aloce sursele de finantare pentru restul sumei necesare. (Consiliul Judetean Timis)