Organizatia de Management al Destinatiei Timisoara (OMD) impreuna cu Primaria Timisoara si cu sprijinul Ambasadei Romaniei la Berlin va organiza miercuri, 3 iulie, in capitala Germaniei, un eveniment de promovare turistica a Timisoarei.
“Turismul este in top 5 prioritati pentru dezvoltarea Timisoarei in urmatorii ani. Avem deja o organizatie a orasului care se ocupa de promovarea Timisoarei ca destinatie turistica, atat in tara, cat si in strainatate.
Prezenta Timisoarei in marile capitale europene face parte din strategia noastra de consolidare a imaginii orasului nostru ca destinatie de neratat. E un program pe care l-am inceput inainte de anul Capitalei Culturale si pe care il continuam. Ii multumesc Excelentei Sale, doamna ambasador, Adriana Stanescu, pentru deschiderea si entuziasmul in promovarea Timisoarei”, spune primarul Dominic Fritz, care este si presedintele OMD.
In cadrul evenimentului, primarul Dominic Fritz le va vorbi participantilor despre atuurile Timisoarei, iar reprezentantii OMD vor oferi detalii privind oferta turistica si vor raspunde la intrebari celor interesati sa ne viziteze orasul. In cadrul evenimentului va avea loc o degustare de produse culinare traditionale zonei Timisoarei si Banatului. Seara se va incheia cu un concert al trupei timisorene Horia Crisovan & Band.
Evenimentul se desfasoara cu sprijinul asociatiei patronale HORETIM, care alaturi de Primaria Municipiului Timisoara este membru fondator al OMD Timisoara.
“In ultimii ani Timisoara este prezenta atat in topurile oraselor care merita vizitate, dar si in ofertele agentiilor de turism din strainatate. Vedem o crestere a interesului jurnalistilor straini pentru Timisoara. Vrem sa mentinem constanta atentia potentialilor vizitatori si sa-i convingem ca merita sa vina la Timisoara. Scopul nostru nu e doar sa atragem noi turisti, ci si sa ii convingem pe cei care vin ca ai ce sa faci la Timisoara in sejururi mai lungi. La Berlin prezentam doua din atuurile turistice ale Timisoarei: cultura si gastronomia locului”, spune Laura Boldovici, director al OMD Timisoara.
Conform datelor furnizate de catre unul din principalii procesatori de plati cu carduri bancare, cei mai multi turisti straini care au venit la Timisoara anul trecut sunt din Germania, Marea Britanie, Italia si Serbia. In medie, turistii straini petrec la Timisoara 2,5 zile si sunt atrasi in special de oferta culturala a orasului.
Municipiul Timisoara a demarat in urma cu 2 ani un program de promovare a Timisoarei in capitalele europene, in orasele infratite si in cele cu care are relatii stranse de colaborare. Doar in ultimele sase luni, OMD a reprezentat Timisoara la cinci targuri si expozitii de turism (Bucuresti, Berlin, Viena, Paris si Frankfurt), cu public interesat atat de business, cat si pentru vacante. (Laura Boldovici, manager Destinatie OMD Timisoara)