Pentru a veni in sprijinul asiguratilor si a-i scuti de drumuri suplimentare la casa de asigurari, incepand cu data de 26 martie s-a modificat procedura de obtinere a cardului national de sanatate duplicat.
”Incepand cu data amintita, adeverinta inlocuitoare a cardului de sanatate, care pana in prezent era valabila 60 de zile, devine valabila pana la data emiterii cardului duplicat, respectiv data la care cardul duplicat a ajuns la titular fie prin intermediul serviciilor postale, fie prin casa de asigurari de sanatate.
Adeverintele emise pana la data intrarii in vigoare a modificarilor isi pastreaza valabilitatea prevazuta de acestea.
In cazul asiguratilor care au cardul pierdut, deteriorat sau furat, pentru obtinerea unui card duplicat, trebuie sa transmita casei de asigurari urmatoarele documente:
- cererea de eliberare a cardului duplicat
actul de identitate
dovada platii contravalorii cardului duplicat de 13,69 lei
Aceste documente se pot depune fie la sediul Casei Judetene de Asigurari de Sanatate Timis, sau se pot transmite on line in platforma informatica afisata pe site-ul institutiei, fara a mai fi necesara deplasarea la sediul casei de asigurari. Se mai pot transmite prin intermediul serviciilor postale, sau pe adresa de e-mail destinata acestui serviciu respectiv, ceas@cjastm.ro”, a declarat Victor Dumitrascu, director general CJAS Timis. (CJAS Timis, Mariana Marcu – purtator de cuvant)