Surpriza socanta pentru o femeie din Resita, Caras-Severin. A primit o factura de gaz de 9.000 de lei pentru un consum nereal. E.ON a recunoscut greseala si a dat vina pe o eroare de citire a contorului.
Pensionara a ramas fara cuvinte cand a vazut suma de pe factura. 9.064 de lei pentru lunile de vara (perioada 11.05.2022 – 10.08.2022). Practic, factura includea un consum de 3.065 de mc (32.351 kwh), citit de distribuitor.
Potrivit datelor de facturare, femeii i-a fost facturat consumul cuprins intre indexul 6.219 si indexul 9.284, la data de 10 august 2022, in conditiile in care in ziua de 26 septembrie 2022 contorul sau indica un index de 6.323.
„Ultima factura depaseste orice limita. Dupa ce a fost citit de o persoana autorizata a venit si factura. In loc sa aiba cifrele de pe contor, care pot fi vazute oricand, factura avea un consum cu 3.000 mc in plus, ceea ce e aberant. O persoana singura nu putea avea un astfel de consum la o casa”, a declarat femeia din Resita, pentru Radio Timisoara.
Reprezentantii companiei E.ON au recunoscut ca este o greseala si ca vorbim despre o eroare de citire a controlului.
„Din verificarile efectuate, in cazul sesizat de dumneavoastra, a fost emisa o factura de regularizare in baza indexului citit de catre personalul operatorului de distributie. In aceasta situatie, pentru care ne cerem scuze clientului, a fost identificata o eroare de citire, eroare care a fost corectata, urmand sa fie emisa factura aferenta”, a transmis E.ON.
E.ON a spus ca „astfel de situatii sunt rare” si le-a sugerat clientilor sa ceara lamuriri in cazul in care li se pare ca facturile lor au fost calculate in mod eronat.
„Pentru orice neclaritati referitoare la facturi sau la furnizarea de gaze naturale sau energie electrica, ne indrumam clientii sa ne contacteze pe mai multe canale: in scris, pe site-ul e.on.ro/contact; telefonic, la numerele 0265.200.366 si 0265.200.900, intre orele 8-20”, a mai transmis E.ON. (Mara Ion)
Sursa: ziua de vest