Directia Finantelor Publice Timisoara: Documentele care nu sunt inca digitalizate sau disponibile in format electronic se pot transmite si altfel

Agentia Nationala de Administrare Fiscala informeaza contribuabilii ca toate documentele care nu sunt inca digitalizate sau disponibile in format electronic se pot transmite prin intermediul Formularului de contact accesibil in serviciul Spatiul Privat Virtual.


Pentru transmiterea acestor documente, se selecteaza categoria ”Asistenta si indrumare de specialitate in domeniul fiscal”.

Din 1 martie, transmiterea cererilor, inscrisurilor sau a oricaror altor documente catre organele fiscale de catre contribuabilii/ platitorii persoane juridice, asocieri si alte entitati fara personalitate juridica, precum si persoane fizice care desfasoara o profesie liberala sau exercita o activitate economica in mod independent se va face exclusiv prin intermediul Spatiului Privat Virtual.

Pentru a nu exista dificultati in transmiterea cererilor, inscrisurilor sau a oricaror altor documente catre organele fiscale, Centrul National pentru Informatii Financiare a procedat la ridicarea limitei maxime a fisierelor ce pot fi atasate formularului de contact, de la 5 MB la 10 MB.

De asemenea, pentru a facilita transmiterea documentelor, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:

  • scanarea la rezolutie maxim 300 dpi

  • eliminarea automata a paginilor albe (goale)

  • scanarea in alb-negru

  • scanarea intr-un fisier format PDF

  • comprimarea fisierului PDF. (I.P.)

Leave a Reply