Anul acesta, compania IULIUS a desfasurat campania de constientizare privind regenerarea urbana, #OraseRenascute, realizata in parteneriat cu agentia de comunicare Rogalski Damaschin. Demersul, care a antrenat experti din domeniul urbanismului, arhitecturii, sociologiei si economiei pentru a explica acest concept complex, a castigat premiul pentru cea mai buna campanie care sprijina orasele pentru a fi inclusive, sigure, reziliente si sustenabile (Best Campaign Supporting the Cities to be Inclusive, Safe, Resilient and Sustainable).
Premiul a fost acordat in cadrul competitiei Eventiada 2021, partener regional al Golden World Award (GWA), organizata de International Public Relations Association (IPRA).
De ce au orasele nevoie pentru a fi revitalizate, care sunt aspectele de care trebuie sa se tina cont in strategiile de dezvoltare urbana, cum se transforma viata comunitatii, care sunt tendintele internationale, cum poate fi creat un viitor mai sustenabil sunt intrebari la care campania #OraseRenascute si-a propus sa raspunda prin vocile, expertiza si experienta specialistilor.
Realizata impreuna cu agentia de comunicare Rogalski Damaschin, initiativa a fost desemnata cea mai buna campanie de sustinere a oraselor pentru a fi incluzive, sigure, reziliente si sustenabile in cadrul galei internationale Eventiada GWA IPRA 2021.
Distinctia este cu atat mai onoranta cu cat se pliaza pe o preocupare tot mai accentuata a companiei IULIUS pentru componenta ESG (Environmental, Social, and Corporate Governance) a activitatii, parte din strategia de sustenabilitate a grupului – #iuliusincomunitate.
Eventiada GWA IPRA este cel mai amplu eveniment de premiere dedicat comunicarii din Europa de Est, Rusia, Comunitatea Statelor Independente (Belarus, Kazahstan, Rusia si Ucraina) si Asia Centrala. In competitia din 2021 au participat companii, ONG-uri, agentii de comunicare si creativi dintr-un numar record de tari – 15.
#OraseRenascute s-a desfasurat anul acesta, campania avand misiunea de a creste gradul de constientizare privind conceptul de regenerare urbana, nevoia de remodelare a oraselor in jurul oamenilor si rolul sau in calitatea vietii, cu ajutorul unor specialisti precum expertul senior in dezvoltare urbana in cadrul World Bank – Marcel Ionescu-Heroiu, fondatorul Urbanize Hub – Gratian Mihailescu, sociologul Barbu Mateescu, dr. arhitect urbanist Radu Radoslav si conf. dr. arhitect Dragos Ciolacu.
A fost o campanie integrata, care a debutat cu un video manifest filmat cu expertii, si s-a desfasurat pe parcursul a aproximativ 6 luni, cu interviuri explicative ale specialistilor in mass media si vizibilitate pe canalele social media Facebook IULIUS si LinkedIn IULIUS. Filmul principal din cadrul campaniei este accesibil aici – https://fb.watch/9NPfwfxbrC/, iar proiectele generate prin campanie pot fi gasite cu #oraserenascute. (I.P.)