Advertorial. AUCHAN, partenerul conferintei culturale Linked Culture 2021 care se desfasoara la Timisoara (P)

Prezenta de 15 ani pe plan local si de 15 ani la Timisoara, compania multinationala Auchan este un membru a carui abordare asupra intregii societati vizeaza schimbarea, imbunatatirea si restabilirea comunitatii. Directiile de responsabilitate sociala pe care isi bazeaza eforturile strategice sunt parte din viziunea pe termen lung a unui proces de dezvoltare sociala in rândul timisorenilor.


Fie ca este vorba de angajati, clienti, furnizori, autoritati, media, ONG-uri, comunitati locale sau alti parteneri locali, retailerul implementeaza politici care pot fi solutii pentru clienti la nivel local si national.

Astfel, viziunea companiei poate fi definita ca responsabilitate dedicata oamenilor din comunitate, pentru imbunatatirea calitatii vietii si a mediului inconjurator. Auchan schimba viata este viziunea care sustine principiile etice de a avea grija de cetateni si de a incuraja o atitudine responsabila fata de mediu.

Principalele directii de responsabilitate sociala prin care Auchan contribuie la crearea unui mediu mai bun sunt:

Promovarea unei alimentatii sanatoase si lupta impotriva risipei alimentare, prin mentinerea standardelor prevazute in Carta de Calitate Auchan. (https://romania.auchan.ro/ro/continut/alimentatia-sanatoasa-si-risipa-alimentara). Mentionam aici programul Zero Risipa, un demers ferm de combatere a risipei alimentare prin valorificarea alimentelor cu un ciclu de viata redus si care, la mai putin de un an de la lansare, a reusit sa salveze de la risipa peste 2 milioane de produse.

Lupta impotriva poluarii cu plastic, prin accelerarea angajamentului in lupta impotriva poluarii cu plastic odata cu semnarea si aderarea in martie 2020 la Pactul European pentru Plastic. (https://romania.auchan.ro/ro/continut/lupta-%C3%AEmpotriva-polu%C4%83rii-cu-plastic)

Reducerea amprentei de carbon. Constient de impactul industriei de retail asupra mediului, Auchan se angajeaza sa reduca semnificativ emisiile sale de gaze cu efect de sera prin proiecte de reciclare precum cel dedicat colectarii uleiului uzat sau prin programe inovatoare de economie circulara, precum shop-urile de moda O noua viata by Auchan. (https://romania.auchan.ro/ro/continut/reducerea-amprentei-noastre-de-carbon)

Compania continua sa isi manifeste dorinta de a participa activ la reconstruirea intregii vieti timisorene, atât pe plan social, cât si pe plan cultural, devenind partener la cea de-a V-a editie a conferintei de Management si Marketing cultural Linked Culture, care se va desfasura in zilele de 27 – 28 mai 2021, la Timisoara. Consiliul Judetean Timis a oferit sprijin vital evenimentului, gazduind conferinta in sala multifunctionala, astfel devenind coorganizator.

Conceptul de anul acesta este RE: Build, ca un manifest cultural timisorean pentru o reconstructie a atitudinii orasului fata de cel mai important moment al istoriei lui recente: titlul de Capitala Europeana a Culturii in 2023.

Pentru prima data sunt reunite intr-un astfel de cadru mediile care au cel mai mare impact asupra comunitatii de la Timisoara: mediul cultural, mediul de business si cel academic. Reprezentantii acestora vor impartasi modele de buna practica prin care Timisoara se reconstruieste ca un centru cultural multifunctional in societate. (I.P.)

 

Leave a Reply