Conducerea Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice (DGRFP) Timisoara a decis sa reinfiinteze un serviciu de asistenta contribuabili, desfiintat intempestiv in perioada pandemiei, dupa ce jurnalistul Malin Bot a reclamat faptul ca a fost programat la acest serviciu, a stat doua ore in sala de asteptare, dupa care i s-a comunicat ca acesta nu mai exista in organigrama institutiei. Asta, desi aparatul de la intrarea in cladire inca emite bilete de ordine la acest serviciu…
Incidentul s-a petrecut, marti, 29 septembrie, la sediul central al DGRFP Timisoara, aflat pe strada Gheorghe Lazar, unde jurnalistul care-si desfasoara activitatea la Bucuresti a fost invitat pentru a-si lamuri o serie de probleme fiscale.
“Am ajuns in jurul orei 13, mi-am luat numar de ordine, dupa care am luat loc in sala de asteptare, cu ochii pe monitor, pentru a vedea cand imi vine randul sa intru la discutii. Am asteptat aproape doua ore, intr-o sala goala, si nu s-a intamplat nimic.
M-am ridicat si am inceput sa bat la usile inscrise pe biletul de ordine, moment in care am fost abordat de un jandarm. I-am spus ca am programare la Serviciul asistenta contribuabili persoane fizice, ca astept de doua ore, moment in care domnul jandarm mi-a comunicat ca acel serviciu este desfiintat.
Am fost foarte revoltat, motiv pentru care am scos telefonul si am inceput sa filmez, iar inregistrarea am postat-o pe youtube. Nu este posibil sa fii programat la un serviciu care nu exista, sa astepti doua ore, apoi sa fii anuntat ca ai stat degeaba”, ne-a relatat Malin Bot. Surse din cadrul institutiei conduse de liberalul Cristian Mocan ne-a dezvaluit ca, imediat dupa acest scandal mediatic, s-a decis reinfiintarea serviciului in care inspectorii stau de vorba cu oamenii… (G.I.)