Smithfield Romania, cel mai mare jucator de pe piata carnii de porc din tara noastra, a raportat, in 2019, o cifra de afaceri de 1,24 miliarde de lei (262 milioane de euro), in crestere cu 43% fata de anul precedent, arata datele de la Ministerul de Finante.
Smithfield Romania este societatea rezultata in urma fuziunii cu Smithfield Prod, fuziune anuntata la Registrul Comertului in 2017.
Smithfield Romania a absorbit atunci Smithfield Prod, care in 2017, ultimul an in care compania a raportat afaceri la Ministerul de Finante, a avut un rulaj de 1,1 miliarde de lei.
Smithfield Romania are ca obiectiv principal productia si conservarea carnii, insa inglobeaza si activitatea de crestere a porcilor.
Conform datelor furnizate anterior de companie, Smithfield Romania este o companie care activeaza in sistem integrat, formata din Divizia Ferme – Crestere Animale si Divizia Carne Proaspata.
Operatiunile companiei includ 47 de ferme si fabrici de nutreturi combinate, care deservesc abatorul din judetul Timis, cu o capacitate de 1,3 milioane de porci comerciali/an. Pe intreg lantul de productie, de la ferma si pana la abator, Smithfield are peste 2.500 de angajati. (R.G.)