Ministerul Transporturilor, partener in campania de promovare a Timisoarei – Capitala Europeana a Culturii. Secretarul de stat Alexandru Mutruc are idei originale cu trenuri, avioane si autostrazi

Secretarul de stat in Ministerul Transporturilor, Alexandru Mutruc, propus si sustinut in aceasta functie de PMP Timis, nu a uitat de unde a plecat in viata politica de nivel inalt si a decis sa se implice in sprijinirea Asociatiei Timisoara 2021 – Capitala Europeana a Culturii.


Astfel, tanarul politician, originar din Republica Moldova, a avut o prima intalnire cu Horatiu Rada, presedintele Consiliului Director al Asociatiei Timisoara 2021, caruia i-a propus o ca Ministerul Transporturilor, Infrastructurii si Comunicatiilor sa devina partenerul asociatieri si sa promoveze, prin mijloacele specifice, acest mare proiect cultural al Timisoarei si al Romaniei.

Iata lista primelor masurilor propuse de secretarul de stat Alexandru Mutruc – care vor fi supuse dezbaterii intr-o prima reuniune de lucru, care va fi organizata in cadrul Ministerului Transporturilor -, asa cum au fost mentionate intr-un mesaj postat pe retele de socializare:

  • Realizarea unui parteneriat cu Tarom, pentru brand-uirea tetierelor din aeronavele companiei. Brand-uirea unor aeronave in prefata lansarii Timisoara 2021, in toamna anului 2020. Promovarea lunara a proiectului Timisoara 2021 in revista Tarom;
  • Expunerea in toate aeroporturile din Romania a unor materiale informative / panouri cu Timisoara 2021, pentru a genera vizibiliate proiectului;
  • Realizarea unei signalistici adecvate cu panouri informative pe A1, tronsonul Nadlac-Margina (inclusiv pe loturile care urmeaza sa fie finalizate);
    Marcarea intrarilor – iesirilor din judetul Timis cu panouri cu mesajul “Timisoara 2021 – Capitala Europeana a Culturii”;
  • Introducerea unui Intercity 2020-2021, a unei rute feroviare speciale Brasov-Timisoara (cu preluarea turistilor dinspre Sighisoara), pentru accesul facil al locuitorilor din centrul tarii spre activitatile cuprinse in programul cultural, dar si al turistilor care doresc sa puncteze un itinerariu in Banat. O ruta rapida si dedicata.
  • Brand-uirea unui tren in prefata lansarii Timisoara 2021, in toaman anului 2020.
  • Expunerea in principalele gari din Romania a unor materiale informative / panouri cu Timisoara 2021, pentru a genera vizibilitate proiectului.
  • Relansarea unei legaturi feroviare cu Serbia, Novisad, oras care va fi deasemenea Capitala Europeana a Culturii in 2021, si/sau cu Belgrad. Timisoara si Novisad vor avea chiar proiecte comune in anul detinerii titlului.

De asemenea, Alexandru Mutruc i-a mai propus presedintelui Consiliului Director al Asociatiei Timisoara 2021, Horatiu Rada, sa reflecteze la posibilitatea de a imprima pe timbrele postale mesajul “Timisoara 2021- Capitala Europeana a Culturii”, dar si imprimarea de ilustrate cu acest mesaj… (Mara Ion)

 

Leave a Reply