Meli Melo, brandul francez care propune produse inspirate direct de catwalk-urile celebre s-a extins si in zona de home&deco si-a deschis un department store la Iulius Town, primul de acest tip din regiune. Pe langa accesorii si haine, noua destinatie include decoratiuni de interior cu accente neutre, classy, jucause sau in nuante indraznete.
Timisorenii pasionati de decoratiuni interioare sunt asteptati la Meli Melo department store, de la etajul 1 al Iulius Mall. Clientii vor gasi in noul magazin o gama variata de accesorii (bijuterii, genti, esarfe si palarii), haine, incaltaminte, dar si cele mai interesante decoratiuni interioare, potrivite oricarei case si stil.
Mobilierul de mici dimensiuni, produsele de aromaterapie si baie, textilele, covoarele, tablourile, lampile, obiectele de ceramica si diversele figurine sunt cateva dintre atractiile noului concept. Articolele se remarca printr-un design deosebit ce ofera oricarei case caldura si eleganta si pot reprezenta cadoul ideal pentru cei dragi.
In ton cu primavara, Meli Melo a pregatit si Meli Martisor, o colectie speciala de martisoare pentru 2020, pornind de la un concept ce imbina elemente din trendurile actuale de lifestyle si fashion cu mesaje amuzante. Colectia cuprinde brose si bratari, iar micile simboluri ale renasterii naturii pot fi purtate si dupa perioada specifica Martisorului.
Oferta magazinului este completata de colectia de primavara Black Sea Voyage, creata cu gandul la vacanta, soare si mare, si dezvaluie o selectie de piese vestimentare si accesorii in culori vibrante si texturi predominant din matase, bumbac si in.
Meli Melo – Paris a deschis primul magazin in anul 1998 in Bucuresti, in prezent detinand un total de 68 de magazine, dintre care un magazin Exclusive, un magazin in sistem de franciza, 5 department stores, 7 magazine deco, 4 magazine in Chisinau (Republica Moldova), 3 magazine in Belgrad (Serbia) si 3 magazine in Sofia (Bulgaria), precum si un online shop: melimelo.ro.
Iulius Town Timisoara propune cea mai mare suprafata de shopping din afara Capitalei, de 120.000 mp, care integreaza peste 450 de magazine si numeroase branduri in premiera in regiune.
Cu un mix de retail si entertainment atractiv, primul ansamblu mixt din vestul tarii continua sa fie principala destinatie regionala pentru cumparaturi si petrecere a timpului liber. (I.P.)