Un nou brand in premiera in vestul tarii: Intimissimi a inaugurat primul magazin din afara Bucurestiului, in Iulius Town Timisoara (P)

Mixul de retail propus de ansamblul Iulius Town a fost completat cu un nou brand, in premiera in regiunea de vest a tarii. Intimissimi, liderul de piata pe segmentul de lenjerie intima din Europa, s-a deschis la parterul Iulius Mall Timisoara, parte integrata a proiectului mixt.


Noua locatie Intimissimi ocupa o suprafata de aproximativ 80 mp si reuneste o varietate de articole de lenjerie intima, atat pentru femei, cat si pentru barbati, dar si piese vestimentare streetwear.

Colectiile sofisticate ale renumitului brand cuprind o gama completa de piese underwear, body-uri, corsete si pijamale, dar si pantaloni, fuste si camasi pentru un look casual.

Articolele Intimissimi sunt realizate din materiale de calitate, din fibre naturale, de origine animala si vegetala, cum ar fi matase, bumbac, lana, casmir, in, vascoza, dar si in combinatii cu fibre sintetice, pentru un plus de elasticitate.

Intimissimi surprinde prin conceptul primitor si intim al locatiei, dar si prin versatilitatea, stilul si confortul care caracterizeaza propunerile brandului italian. Cu ocazia inaugurarii, pana pe 10 noiembrie 2019, clientii Intimissimi se pot bucura de 50% reducere la cea de-a doua bluza cumparata.

In magazinul din Iulius Town se desfasoara si un program de reciclare. Astfel, pana pe 30 noiembrie, la fiecare cinci piese de imbracaminte reciclate va fi oferit un voucher cadou, in valoare de 50 de lei. Cuponul este valabil pana la finalul acestui an.

Despre Intimissimi

Brandul italian specializat in lenjerie intima si de corp pentru femei si barbati a fost infiintat in anul 1996 de catre grupul Calzedonia. Fiecare colectie are un design unic si materiale de cea mai buna calitate, in toate culorile si stilurile fiecarui sezon.

In prezent, Intimissimi detine o retea de peste 1.500 de magazine in 45 de tari din intreaga lume. In Romania, brandul este prezent in cinci locatii, dintre care patru in Bucuresti si una in ansamblul mixt Iulius Town Timisoara.

Despre Iulius Town Timisoara

Iulius Town Timisoara, dezvoltat de companiile IULIUS si Atterbury Europe, reprezinta principala atractie de business, shopping şi loisir din vestul tarii. Este primul proiectul mixt si, totodata, cea mai mare investitie din regiune, in valoare de 443 milioane de euro, ce include: cea mai mare suprafata de retail din afara Bucurestiului – 120.000 mp si 450 de magazine, un nou concept de cinema, cel mai mare centru de sanatate si fitness din Romania, un pol regional de business cu 100.000 mp de spatii de birouri clasa A, trei sali de evenimente, restaurante si cafenele tematice, un parc, carusel pentru copii si aproximativ 4.070 de locuri de parcare. (I.P.)

 

Leave a Reply