Scandal la Ford Timisoara! Un om de afaceri a sesizat OPC-ul ca este pus la plata pentru remedierea defectiunilor aparute la un Ford Transit nou, desi masina este in garantie

Reprezentanta auto Ford Timisoara, respectiv dealerul Expressline Ghiroda, a fost reclamata la Oficiul pentru Protectia Consumatorilor, dar si la centrala companiei americane de la Bucuresti, dupa ce a intrat in conflict deschis cu un om de afaceri care a achizitionat un microbuz de marfa Ford Transit.


Vasilica Goldic, din localitatea Carpinis, se considera inselat de dealerul Ford din Timisoara, intrucat autoutilitara s-a defectat si, desi se afla in garantie, mesterii de la firma l-au pus la plata.

“Cand am cumparat aceasta masina mi s-a spus ca voi face schimbul de ulei la 50.000 de kilometri. In momentul de fata am 34.150 de kilometri si, martorul de pe bord imi arata ca trebuie sa schimb iarasi uleiul, pentru a treia oara. Prima data cand am schimbat uleiul au fost defecte doua injectoare, pe care cei de la Ford Timisoara m-au pacalit si m-au pus sa platesc 700 de lei. Detin si factura. Deoarece am fost pacalit cu buna stiinta de cei de la Ford Timisoara si nu aveti bunavointa de a-mi gasi o rezolvare, voi face plangere la politie pentru inselaciune”, se mentioneaza in reclamatia depusa la Ford Romania.

Zilele trecute, Vasilica Goldic a primit raspuns la petitia sa, in care i se spune ca defectiunile au aparut ca urmare a exploatarii defectuoase a autovehiculului.

“Neavand control sau vizibilitate in ceea ce priveste stilul de condus si a conditiilor de utilizare a autovehiculului, nu suntem in masura sa identificam cauzele exacte ale mesajului de schimb ulei in tabloul de instrumente, insa mentionam importanta critica a prezentarii in service cand apare un astfel de mesaj. Motivele care au generat necesitatea schimbului de ulei pot fi variate, depinzand in mare masura de tipul de exploatare, precum si de modul de conducere”, se precizeaza in raspunsul primit de la Centrul Relatii Clienti Ford Romania.

In aceste conditii, Vasilica Goldic a decis sa se adreseze Oficiului pentru Protectia Consumatorului, dar si Politiei, pentru ca, in opinia sa, a fost indus in eroare cu privire la caracteristicile autovehiculului achizitionat in leasing, cu peste 30.000 de euro.

“Au vorbit foarte urat cu mine. Mi-aun spus ca pot sa ma duc oriunde, la orice autoritate, pentru ca nimeni nu le poate face nimic. Mi-au spus ca ar fi indicat sa nu mai circul cu masina pana nu ajung in service la ei, insa m-au programat peste aproape zece zile. Eu ce fac in perioada aceasta, pentru ca trebuie sa car marfa. Le-am spus ca, daca nu pot sa folosesc masina, nu fac profit pentru a le plati ratele. Nu-i intereseaza. Mi-ar fi foarte simplu sa schimb uleiul in alt service, la jumatate de pret, insa imi pierd garantia”, ne-a declarat omul de afaceri din Carpinis.

Urmeaza ca autoritatile de protectie a consumatorilor sa stabileasca cine are dreptate in acest caz. (Vlad Enciu)

2 thoughts on “Scandal la Ford Timisoara! Un om de afaceri a sesizat OPC-ul ca este pus la plata pentru remedierea defectiunilor aparute la un Ford Transit nou, desi masina este in garantie

  1. Din pacate, are dreptate ….si ca atitudine cei de la reprezentanta Ford si ca model de raspuns sunt total lipsiti de bun simt, obraznici ……nimic pe garantie fiindca esti ori un sofer prost ori nu ai grija de bunul tau.

Leave a Reply